Balásy Gyula két cége nyerte meg a Turisztikai Ügynökség 10 milliárdos keretszerződését. Legalább 20 darab, legalább 100 millió forintos kampányt fognak lebonyolítani, India is a potenciális célpontok közt.
A New Land Media Kft. és a Media Dynamics Kft. nyerte el a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség 10 milliárd forint értékű, „médiaügynökségi és kutatási feladatok ellátására” kötött keretszerződését – derül ki az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent hirdetményből. Mindkét cég a kormány jól bejáratott kommunikátora, Balásy Gyula érdekeltsége.
Az átfogó kampányok száma tervezetten évente 9 db, amelyből tervezetten 3 db belföldön, 6 db külföldi célpiacokon (az alábbi célpiacok bármelyikén, illetve több célpiacon párhuzamosan) kerül megvalósításra – olvasható a hirdetményben. Egy kampány átlagosan minimum 4, maximum 8 hétig tart.6,3 milliárdos osztalékot vett ki idén a kormányplakátokat készítő üzletember
A mérleg másik oldalán a két kegyvesztett volt kommunikátor, Csetényi és Kuna cégei jócskán visszaestek a fénykorhoz képest.
A keretmegállapodás alapján megkötendő egyedi szerződések száma a keretmegállapodás időtartama alatt várhatóan legalább 20 db lesz, melyből legalább egy szerződés legalább 9 hónapos időtartamra szól. A szerződések átlagértéke a legalább nettó 100 millió Ft-ot meg fogja haladni, de akár ennek többszörösét is elérheti.
Megbízható kezekbe került az országimázs kommunikációja
Megalakult a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) kommunikációs ügynöksége, holott két évvel ezelőtt éppen azért hozták létre az MTÜ-t, hogy minden feladat, különösképpen pedig a kommunikáció egy kézben legyen.
Kiemelt fókuszban az alábbi országok lesznek: Európa, kiemelten: Egyesült Királyság, Spanyolország, Németország, Olaszország, Franciaország, Ausztria, Lengyelország, Csehország, Románia, Szlovákia, Hollandia, Izrael, Kína, Oroszország, Amerikai Egyesült Államok, Kanada
Egyéb potenciális régiók/célországok lehetnek: Dánia, Norvégia, Finnország, Svédország, Törökország, Svájc, Írország, India, Öböl-menti országok (főként EAE és Katar).
Mindent leural a médiapiacon Orbán Viktor világhírűvé vált módszere
A hirdetési piac megszállásával pénzügyileg is ellehetetleníti a független médiumokat a kormány. Orbán Viktor mesterműve a bankrendszer átalakításától a Pecina-féle strómanok mozgatásáig terjed.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.