Gazdaság hvg.hu 2018. január. 16. 08:49

Nagybevásárlásba kezdtek a kormányközeli cégek, alig maradt plakáthely a kampányra

Nehéz helyzetben van az ellenzék, ha kampányolni akar, egyedül a Simicska Lajos cégének tulajdonában álló plakáthelyeket nem vették meg a Fidesz-közeli cégek.

Az ország szinte minden plakáthelyét lefoglalták a Fidesz-közeli reklámcégek a kampányra – állítja a Zoom.hu. A portál szerint a Simicska Lajoshoz köthető Publimont plakáthelyein és a piaci megrendelők által lefoglalt helyeken kívül még 6-8 ezer óriásplakátnyi szabad kapacitás volt a kampányra, ezt azonban két-három ügynökségen keresztül gyakorlatilag mind lefoglalták. Ez nem azt jelenti, hogy már ki is fizették valamennyi helyet, de más nem helyezhet el rajta hirdetést.

A Zoom.hu úgy tudja: a kormánypárthoz közeli reklámügynökségek a citylightok nagy részére is lecsaptak.

A legtöbb plakáthelye az országban a francia JCDecaux-nak van, 7600 óriásplakát és 9500 citylight, a bevételek 51,3 százaléka hozzájuk fut be. A piac második legnagyobb szereplője a Publimont, de az ő bevételük alig fele a JCDecaux-énak. Rajtuk kívül 2-3 közepes és néhány kisebb cég harcol még a hirdetőkért, de az ő bevételük együttvéve annyi, mint a Publimonté egyedül.

zöldhasú
Hirdetés
Címkék
Gazdaság Sztojcsev Iván 2024. december. 29. 07:00

És akkor januárban Novák Katalin a mozgás évének nyilvánította 2024-et, aztán történt egy s más

Egész véletlenül tökéletesen beletrafált egykori köztársasági elnökünk, amikor elrendelte, hogy 2024 legyen a mozgás éve: mozgott idén a pártrendszer (egész váratlan irányokba), a GDP-növekedési előrejelzés (magasból a nulla közelébe), a forintárfolyam (hajaj), a világpolitika, és maga Novák Katalin is, jó messzire. Megnéztük a gazdaság és a vállalkozás rovatunkból az év legolvasottabb cikkeinek listáját, és most megmutatjuk, mi érdekelte idén önöket a legjobban.