A magyarországi turizmus ösztönzéséről kötött megállapodást a kínai Ctrip.com utazási iroda és a Magyar Turisztikai Ügynökség.
A big data adatbázis-elemzések eredményei alapján különféle turisztikai termékeket és marketing programokat fognak összeállítani – közölte a Ctrip.com International Ltd. alelnöke, Cseng Huaj-ji a kínai állami Hszinhua hírügynökség beszámolója szerint.
Ezekhez a programokhoz a Magyar Turisztikai Ügynökség fog helyi támogatást nyújtani a kínai turisztikai cégek számára.
A Ctrip adatai szerint az idei év első tizenegy hónapjában 40 százalékkal több kínai turista látogatott Magyarországra, mint tavaly.
A Magyarországra látogató kínai turisták átlagosan 9 ezer jüant (1400 dollárt, vagyis nagyjából 367 ezer forintot) költöttek el, ami 50 százalékkal haladja meg a kínai turisták átlagos külföldi költekezését.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.