Végülis mindenki úgy csapja be magát, ahogy akarja.
A Philip Morris cigarettagyártó, amelynek egyik terméke a Marlboro, egészen triviális – és gyerekes – trükkel játssza ki a kötelező csomagolásra vonatkozó szabályozást.
A szabály az Angliában, hogy a doboz 65 százalékát el kell takarni egy zöld színű felülettel – amelyet a gyártók egyébként a világ legrusnyább színének tituláltak –, valamint valamilyen a dohányzáshoz kapcsolódó elrettentő képpel.
Ugyanakkor a Marlborónál azt találták ki, hogy pontosan dobozméretű, de az eredeti logóval ellátott aludobozt adnak a cigarettához, amelybe a dohányosok beletehetik a 10-es pakkot, így nem kell szembesülniük az elrettentő képekkel.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.
