Az Aldi, az Auchan, a CBA, a Lidl, a Metro, a Spar és a Tesco is beszáll az FM magyar almát népszerűsítő kampányába. Tudta, hogy Magyarország a hatodik legnagyobb, 32 800 hektáros almaültetvénnyel rendelkezik az Európai Unióban?
Elindult a magyar alma fogyasztását és vásárlását ösztönző promóciós kampány,
a Most harapjon rá!
- jelentette be Czerván György, a Földművelésügyi Minisztérium (FM) agrárgazdaságért felelős államtitkára csütörtökön.
Az országban 7500 termelő foglalkozik almatermesztéssel, Magyarország pedig a hatodik legnagyobb, 32 800 hektáros almaültetvénnyel rendelkezik az Európai Unióban.
A december 10-ig tartó kampányban hét kereskedelmi áruházlánc - Aldi, Auchan, CBA, Lidl, Metro, Spar, Tesco - fővárosi és vidéki üzleteiben ismerhetik, kóstolhatják és vásárolhatják meg a fogyasztók a kiváló minőségű magyar almákat.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.