Az amerikai gyorsétteremlánc oroszországi hálózata nem korlátozza a cég reklámfigurájának nyilvános fellépéseit, mert az orosz gyerekek nem félnek Ronald McDonald-tól.
Sőt, kimondottan szeretik, hiszen a bohócfigura a céges rendezvények, jótékonysági akciók állandó kelléke, szereplője –idézi a lenta.ru hírügynökség a hálózat képviselőjét. De azért Oroszországban is figyelik az emberek reakcióit. A McDonald’s amerikai vezetősége a napokban úgy döntött, hogy egy időre kényszerpihenőre küldi az 1963 óta főmunkaidőben dolgozó kabalafigurát, Ronald McDonaldot. A cég 2014-ben már igyekezett barátságosabbra varázsolni a bohócot, de úgy tűnik, ez sem volt elég.
A döntésben az is szerepet játszott, hogy az utóbbi időben több bűncselekményt követtek el az ismert figura jelmezét viselő bűnözők. De az oroszokat keményebb fából faragták, mint az amerikaiakat, őket nem lehet egy bohóccal megijeszteni.
Rájöttek, hogy ijesztő - a McDonald's nyugdíjba küldi híres bohócát
Valójában sosem találta viccesnek a bohócokat, sőt mindig is rettegett tőlük? - A marketingesek is kezdenek rájönni, hogy szerencsésebb lenne, ha többé semmit sem próbálnának bohócok segítségével eladni.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.