Gazdaság HVG 2016. június. 22. 14:33

Bulvármédiában nyomul a Fidesz

Az áruházi szórólapokon nevelődött átlagválasztót veszi célba a Fidesz új médiaoffenzívája – írja a HVG e heti számának sajtóösszeállítása.

A hungaroputyinista – állami beavatkozásos, csereberélhető oligarchákra építő  – sajtópolitika eddig se volt idegen a kormányhatalomba hat éve visszatér Fidesztől. A korábbi időszak azonban inkább arra szolgált, hogy helyzetbe hozzák az Orbán-hű politikai médiumokat, elsősorban azzal, hogy állami hirdetésekkel tömik ki azokat.

Habony Árpád felemelkedése és a 2015. februári Simicska-szakítás  után azonban megváltozott a helyzet: a Fidesz kommunikációban hátrébb szorult a közéleti média, előretört a bulvár. A kormánypárt már nem a politika iránt érdeklődő polgárokra koncentrál, hanem a kereskedelmi tévéken, pletykalapokon és áruházi szórólapokon felnőtt átlagszavazóra.

Mi lesz ilyen helyzetben az Index vagy a Népszabadság sorsa? Mit lép a magazinpiacon erős Central-csoport?

A összeállítás a csütörtöki HVG-ben olvasható.

zöldhasú
Hirdetés
Kult Köves Gábor 2025. január. 22. 20:00

Magasabbra a tetőt, Lazlo! - kritika A brutalista című filmről

Remekműnek lett kikiáltva, és már temérdek díjat besöpört az Amerikába szakadt fiktív magyar építész, a holokauszt-túlélő Tóth László története. De vajon fellelhetők-e a remekműre utaló jelek abban a 215 percben, amit a szépen szenvedő Adrien Brodyval töltünk?