Nulla forintért megkapta a Fidesz a 600 milliónyi közpénzen kialakított "A magyar reformok működnek" kampány arculatát és jelmondatát.
Egy 0 forintos szerződéssel adta át a Miniszterelnöki Kabinetiroda a Fidesznek "A magyar reformok működnek" kampány jelmondatát és arculatát - írja az Index. A szerződés lehetővé teszi, hogy a továbbiakban a Fidesz területi korlátozás nélkül, bármely szokásos reklámfelületen felhasználhassa a bejáratott kampány elemeit, amelyre tavaly kormánypropaganda címen mintegy 600 millió forintot költöttek.
"A magyar reformok működnek" kampánynak 2015 nyarán egy hirdetmény nélküli közbeszerzés után a Lounge Design dolgozta ki a vizuális megjelenítését, a médiavásárlást pedig a HG 360 végezte.
A 600 millió forintnyi közpénzbe kerülő szlogent és arculatot a kormány tavaly év végén adta át ingyen a Fidesznek, miközben idén március elején már a bankokat is arra kötelezte, hogy ezt a szlogent használják, a bankoknak ellenben saját pénzükön kell az állami lakástámogatáshoz, a csokhoz kapcsolódó szolgáltatásaikat "A magyar reformok működnek" logóval hirdetnie.
A kormány nem először adta át ingyen a közpénzen kialakított kormánypropagandát a Fidesznek: 2014-ben a "Magyarország jobban teljesít" 800 milliós arculatát adták át egyetlen tollvonással, ingyen a választásokra készülő Fidesznek.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.