Díjazott lett a magyar országimázs film a columbiai Medellinben
Díjat nyert a magyar országimázs film az ENSZ Turisztikai Világkonferenciáján a columbiai Medellin városában.
Az európai régió díját nyerte el a HG360 Reklámügynökség által készített országimázsfilm a kolumbiai Medellínben - közölte az ügynökség vasárnap az MTI-vel.
A dél-amerikai országban rendezték az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UNWTO) 21. közgyűlését, a nemzetközi turisztikai konferencia keretében regionális díjakat osztottak ki a legjobb turisztikai filmeknek, reklámoknak. A versenyre 51 tagállam nevezett - áll a közleményben.
A győztes imázsfilm a Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére készült, azzal a céllal, hogy a nemzetközi hirdetési világba illeszkedően újítsa meg a Magyarországról mutatott turisztikai képet - tették hozzá.
"A HG360 országimázsfilmje szakítani kívánt az elmúlt évtizedek fáradt és hamis sztereotípiáival és Magyarország vonzó, változatos arcát kívánta bemutatni" - írták.
A film díjakat nyert már Sanghajban a Turisztikai Vásáron, Cannes-ban a Corporate Media and TV Awardson és berlini Tourism Media Award - Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaversenyen is.
A HG360 Reklámügynükség tulajdonosa Rogán Antal Fidesz-frakcióvezető szomszédja, Csetényi Csaba. A HG 360 pedig többek között a legutóbbi állami kormányzati szervek, állami cégek kommunikációjára, reklámozására és arculatformálására kiírt 25 milliárd forintos gigatender egyik nyertese. A másik pedig Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter régi barátja, Kuna Tibor új cége, a Trinity International Communications Kft.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.