Egy estére átváltozik az egyik japán egység, 830-szoros a túljelentkezés.
Fehér abrosz mellett többfogásos luxusvacsorát szolgálnak fel az egyik tokiói McDonald's-ban jövő hét hétfőn. Egyszeri eseményről van szó, és az étteremben csak 10 pár vendéget fogadnak, a japánok azonban láthatóan megvesznek a marketingakcióért: a Wall Street Journal beszámolója szerint eddig 8300 jelentkezés futott be.
A sorsolás szerencsés nyertesei Maszajo Waki mesterszakács főztjét élvezhetik majd, annyi kikötéssel, hogy a séf kizárólag csak a McDonald’s-ban egyébként is kapható alapanyagokból dolgozhat. Úgy tűnik, a cégnek bejön ez a marketingfogás, de rá is fér, hiszen az elmúlt időszakban sok minőségi kifogást kapott, a pénzügyi évet Japánban 38 milliárd jen veszteséggel zárja, és 131 éttermet be is kell zárnia.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.