2015. február. 09. 12:44 MTI Utolsó frissítés: 2015. február. 09. 14:01 Gazdaság

Olcsóbban tervezhetik meg a vártnál az M0-s továbbépítését

Az eredetileg becsült nettó 430 millió forint helyett a Roden Mérnöki Iroda Kft. és a Vibrocomp Kft. nettó 298 millió forinttal nyerte el az M0-s autóút nyugati szektora továbbépítésének környezeti tervezésére kiírt közbeszerzést – derült ki a hétfői Közbeszerzési Értesítőből.

A két cég mint a legolcsóbb közös ajánlattevő nyert. A nyílt közbeszerzés kiírója a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. volt.

A másik, szintén közös ajánlatot az Uvaterv Út-, Vasúttervező Zrt., az Unitef ’83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt. valamint az Út-Teszt Mérnök és Szolgáltató Kft. tette.

A feladat az M0-s autóút nyugati szektorának a 10. számú főút és az 1. számú főút közötti szakaszára a környezeti hatástanulmány és a Natura 2000 hatásbecslés elkészítése, illetve a környezetvédelmi engedély megszerzése.

A NIF honlapja szerint a nyomvonal hossza mintegy 18 kilométer, amelynek több mint a fele alagutakban vezet. A nyomvonallal érintett települések közé tartozik Solymár, Budapest II. kerülete (Pesthidegkút, Budaliget), Nagykovácsi, Remeteszőlős, Budakeszi, Biatorbágy és Budaörs.

A szakasz kivitelezése a 2020-2027-es uniós költségvetési ciklus első felében indulhat el.

 

zöldhasú
Hirdetés
Kult Köves Gábor 2025. január. 22. 20:00

Magasabbra a tetőt, Lazlo! - kritika A brutalista című filmről

Remekműnek lett kikiáltva, és már temérdek díjat besöpört az Amerikába szakadt fiktív magyar építész, a holokauszt-túlélő Tóth László története. De vajon fellelhetők-e a remekműre utaló jelek abban a 215 percben, amit a szépen szenvedő Adrien Brodyval töltünk?