Az OBI, a Baumax, a Praktiker vagy a Bauhaus plakátjait már régóta csak arról lehetett megkülönböztetni egymástól, hogy a hirdetett termékek körül melyik márka színei tűntek fel, és milyen áron dobták piacra a terméket. Ebből a lehangoló folyamatból akart kitörni az OBI Németországban, hogy végre valami különlegessel hívja fel magára a figyelmet.
Az OBI barkácslánc igen egyedi reklámmal rukkolt elő, egy egyszerű módszerrel sikerült is nekik kilépniük a barkácsáruházak szinte csak az árakat hangúlyozó hirdetéseiből. Óriásplakátok helyett lepusztult épületeket kerestek – OBI-áruházak közelében –, amelyeken az óriásplakátok méretével megegyező felületet gyönyörűen felújítottak.
A felújításhoz az OBI-ban található alapanyagokat és eszközöket használták fel, és csupán egy kisebb üzenetet helyeztek el mellettük, ami jelezte, hogy a felújítást az OBI végezte el.
A reklámot az Addict blogon találtuk.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.