2012. november. 13. 09:03 MTI Utolsó frissítés: 2012. november. 13. 08:58 Gazdaság

A legkevésbé kockázatos buszokat választotta a VT-Transman

Számos kockázatot kell kezelnie a 75+75 buszra kiírt fővárosi tender győztesének, a VT-Transmannak, hogy nyereséges lehessen új közösségi közlekedési szolgáltatása - írja a keddi Világgazdaság.

A cikk erre vezeti vissza egyebek mellett azt, hogy a társaság a szolgáltatáshoz nem a legalacsonyabb ár, hanem a legalacsonyabb pénzügyi kockázat alapján választotta ki a legmegfelelőbbnek tartott járművet, a Mercedes Citarót.

A cég a karbantartással is mérsékelheti a kiadásait. A lap információi szerint a társaság maga javítja majd a 2013 tavaszán üzembe álló buszokat.

A VT-Transman azt is közölte: nem zárkózik el a nála jelentkező BKV-sofőrök felvételétől, dolgozóit azonban a saját szempontjai alapján választja ki, és fiatalok képzésére is készül. 

zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Nemes Nikolett 2025. március. 29. 20:00

„Iszonyatos stressz az X generáción, hogy felfogja, mit jelent ma az öregedés”

A magyar lakosság több mint 40 százaléka ötven év fölötti, nekik kell elsőként szembenézniük az idő múlásával. Miben más ma az öregedés, mint néhány évtizede? Mi mindent tehetünk, hogy a lehető legjobban éljük meg ezt az időszakot, és mit tehetünk az öregséggel kapcsolatos sztereotípiák ellen, amelyek máig makacsul tartják magukat?