A vásárlók többsége ugyan az utolsó pillanatban szerezte be a Mikulásra szánt ajándékokat, mégis egyértelműen látszik, hogy nincs jelentős eltérés a tavalyi forgalomtól - mondta a Napi Gazdaságnak az Auchan Magyarország szóvivője. A Tescónál a szezonális édességek forgalma nyolc százalékkal haladta meg a tavalyi értéket.
Az Auchan és a Tesco egybehangzó tapasztalatai szerint a hipermarketekben a minőségi édességeket keresik a vásárlók, a kereslet folyamatosan tolódik el a valódi kakaóból, főleg tejcsokoládéból készült termékek felé mind a csokoládéfiguráknál, mind a szeletelt csokoládéknál - írta a Napi Gazdaság.
Gillemot Katalin, az Auchan kommunikációs vezetője szerint a bevonómasszából készült csokoládéutánzatok közül csak a legolcsóbbak, a legkisebb kiszerelésű termékek népszerűek.
A népegészségügyi termékdíj - azaz a chipsadó - befolyásolhatja majd a keresletet, az azonban csak a szezon végén derül ki, pontosan milyen hatást gyakorolt az árakra és a fogyasztásra - mondta a lapnak Bélai Krisztina, a Magyar Édességgyártók Szövetségének főtitkára.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.