2009. január. 26. 10:33 MTI Utolsó frissítés: 2009. január. 26. 11:08 Gazdaság

Gerendai Károly lett „Az év üzletembere” 2008-ban

Az idén hatodik alkalommal, ünnepélyes gálaesten adták át vasárnap este az Ernst and Young által alapított „Az év üzletembere – Entrepreneur Of The Year” díjakat. A független bíráló bizottság döntése értelmében 2008-ban „Az év üzletembere” Gerendai Károly, a Sziget Kft. ügyvezető igazgatója lett.

Gerendai Károly. A turizmus
tényezője
© MTI
A „Példakép” Esztergályos Jenő, az Apáczai Kiadó Kft. ügyvezető igazgatója, a „Merész újító” Losonczi Áron, a Litracon Bt. tulajdonosa, a fényáteresztő beton feltalálója, a „Jövő ígérete” Sándor Szandra, a Nanushka designer márka tervező-ügyvezetője lett.

„A rendszerváltás óta eltelt 20 évben a magyar társadalom csalódott a piacgazdaságban, elvesztette hitét a tisztességes versenyben, a munkával elért teljesítményben. Az év üzletembere program célja, hogy az igazi vállalkozói teljesítményt ismerje el. A gála díjazottjai olyan emberek, akik tevékenységükkel bizonyítják, hogy ötletekkel, kitartással, vállalkozó kedvvel és szorgalommal valódi értékeket lehet létrehozni, amelyek még az ország határain kívül is elismerést érdemelnek ki” – közölte az Ernst and Young magyarországi vezérigazgatója, Havas István.

„A paprika és a pálinka után 1993-ban egy új hungarikum született. A Sziget Fesztivál alakítja és növeli a hazai piac ismertségét, új lehetőségeket teremtve az itteni művészvilág számára. Gerendai Károly üzleti vállalkozásai és tevékenysége meghatározó tényezője az itthoni turizmusnak, Magyarország nemzetközi ismertségének és pozitív megítélésének” – áll a bíráló bizottság indoklásában.

A dokumentum szerint az Ernst and Young 1986-ban, Amerikában indította útjára az „Entrepreneur Of The Year” programot, az egyetlen nemzetközi, védjegyoltalommal ellátott üzleti díjat, amely az elismeréshez vezető erőfeszítésekről, kitartásról, hitről, valamint a kimagasló teljesítményt felmutató üzletemberekről szól. Magyarországon 2003 óta ítélik oda a kitüntetést olyan vezetőknek, akik sikeres üzleti eredményeik mellett kitűnnek egyedi és újító megoldásaikkal, valamint megbízható, kiegyensúlyozott vezetői vállalkozásaiknak. Mára hat kontinens 47 országára terjed ki a kezdeményezés.

zöldhasú
Hirdetés