Nagyot akar az Origo
Két év alatt nyolcvan százalékkal kell növelnie forgalmát az Origo Zrt.-nek ahhoz, hogy a kitűzött célt teljesítve jövőre bekerüljön a hat legnagyobb hazai médiavállalat közé – nyilatkozta Fischer András vezérigazgató. Pontos forgalmi értéket nem említett.
Már meglévő termékek felfutására és újak bevezetésére is építenek, de remélik, hogy módjuk nyílik felvásárlásra is. Az internetes, mobiltelefonos és televíziós szolgáltatásokra utalva azt hangoztatta, a cég „a három képernyő egységében” gondolkozik.
Fischer András kiváló kiindulási alapnak nevezte, hogy szolgáltatásaival – köztük a Freemail, az iwiw és az Origo-portálokkal – a hazai netezők 92 százalékát eléri a társaság.
Az Origo Zrt. e hó eleji sajtótájékoztatóján Weyer Balázs igazgató-főszerkesztő megjegyezte: a 15-25 éves korosztályban már nagyobb az internetezésre, mint a tévézésre fordított idő, ami a 18 és 49 év közöttiek esetében is csak negyedórával rövidebb.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.