A Coca-Cola a legértékesebb márka
Továbbra is a Coca-Cola a legértékesebb márka a világon – derül ki az Interbrand amerikai tanácsadó cég idei listájából, amely 1998 óta minden évben sorra veszi a legismertebb brandeket.
Bár a márka értéke 3 százalékkal csökkent tavalyhoz képest – 65,3 milliárd dollárra – ez még bőven elegendő volt az első helyhez. A második tavalyhoz hasonlóan a Microsoft 58,7 milliárd dolláros értékkel, a harmadik az IBM, 57,1 milliárddal. A tíz legértékesebb márka között szerepel még a General Electric, a Nokia, majd a hatodik helyen a Toyota következik, s ezzel megelőzi az Intelt, a McDonald's láncot, a Disney csoportot és a tizedik helyen álló német Mercedest.
A legtöbb értékes márkát, 53-at az Egyesült Államok tudhatja magáénak, a második Németország, 10-zel. A legnagyobb mértékben az internete kereső Google márkaértéke nőtt egy év alatt, 44 százalékkal, a legnagyobb vesztes a Ford, 19 százalékos csökkenéssel.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.