2007. július. 27. 13:49 MTI Utolsó frissítés: 2007. július. 27. 13:51 Gazdaság

A Coca-Cola a legértékesebb márka

Továbbra is a Coca-Cola a legértékesebb márka a világon – derül ki az Interbrand amerikai tanácsadó cég idei listájából, amely 1998 óta minden évben sorra veszi a legismertebb brandeket.

Bár a márka értéke 3 százalékkal csökkent tavalyhoz képest – 65,3 milliárd dollárra – ez még bőven elegendő volt az első helyhez. A második tavalyhoz hasonlóan a Microsoft 58,7 milliárd dolláros értékkel, a harmadik az IBM, 57,1 milliárddal. A tíz legértékesebb márka között szerepel még a General Electric, a Nokia, majd a hatodik helyen a Toyota következik, s ezzel megelőzi az Intelt, a McDonald's láncot, a Disney csoportot és a tizedik helyen álló német Mercedest.

A legtöbb értékes márkát, 53-at az Egyesült Államok tudhatja magáénak, a második Németország, 10-zel. A legnagyobb mértékben az internete kereső Google márkaértéke nőtt egy év alatt, 44 százalékkal, a legnagyobb vesztes a Ford, 19 százalékos csökkenéssel.

zöldhasú
Hirdetés
Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.