2007. július. 06. 12:53 HavariaPress Utolsó frissítés: 2007. július. 06. 13:29 Gazdaság

Hirdetésháborúban a Mol és az OMV - képekkel!

Egymással rivalizálva reklámozza piaci térnyerését a MOL és az OMV - jelenti a HavariaPress. A nemzeti olajtársaság pénteken több napilapban is hatalmas, két oldalas hirdetésben reklámozta pakisztáni térhódítását, válaszul az OMV és a Vienna Insurance Group közös közleményt adott ki az együttműködésükről.

A MOL hirdetésén egy védősisakos pakisztáni olajmunkás szerepel, aki arról beszél, hogy az elszántságot a magyaroktól tanulta.

Az osztrák olajvállalat és a Vienna közleménye ugyanakkor a két konszern tíz közép-európai országra kiterjedő együttműködésével büszkélkedik, és annak előnyeiről győzködi az autósokat.

Mint ismert, a MOL már több éve jelen van Pakisztánban, amelyet a vállalat az egyik fő stratégiai céloszágának tekint; legutóbb 2006 végén kötöttek koncessziós szerződést két kutatási blokkra az ázsiai állammal.

Az Észak-Pakisztánban lévő két blokk együttes területe mintegy 3000 négyzetkilométer, amelyek 100 százalékban a MOL tulajdonába kerültek.

A nemzeti olajtársaság azonban már korábban leányvállalatot alapított az országban, és jelentős szénhidrogénmezőket is sikerült feltárnia Pakisztán több pontján.

Ezekre is utalnak a mai óriáshirdetések, melyekben a pakisztáni olajmunkás egyebek közt arról beszél, hogy a magyar szakembereknek ott is sikerült az országában olajat találniuk, ahol mások már feladták a keresést.

Az OMV és a Vienna Insurance Group délelőtt kiadott közleménye szerint a két konszern immár tíz országban alakított ki együttműködést, a közös szolgáltatások között biztosítási információ-közvetítés, egyes OMV-kutaknál speciális ajánlatok és közös programok találhatók.

Külön kiemeli a tájékoztatás azt a 400 ezer, utazási információkat is tartalmazó ingyenes "nyaralási csomagot", amelyet autósok számára állítottak össze.

Ezeket a csomagokat az autósok meghatározott határátkelőhelyeknél kaphatják meg, az OMV és a Vienna együttműködése július közepén indul, közös nyári promócióval.

A közlemény szerint az együttműködés révén az OMV benzinkutak lényegében többfunkciós szolgáltató központokká alakulnak.
zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Tiszóczi Roland 2025. február. 18. 19:45

Aki fél Hollywoodot bepalizta: a világ legsármosabb szélhámosa, Christophe Rocancourt

Máig Christophe Rocancourt az egyik legismertebb francia Hollywoodban, akinek ünnepelt sztárok, modellek és szépségkirálynők keresték a társaságát – többüket feleségül is vette. Kimagasló színészi képességeit és hihetetlen meggyőző erejét azonban nem a filmvásznon kamatoztatta: hol francia nemesnek, hol a Rockefeller család örökösének vagy Sophia Loren törvénytelen fiának, hol filmproducernek vagy menő bokszpromóternek adta ki magát, hogy a lehető legtöbb pénzt csalja ki áldozataiból. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.