2007. január. 10. 15:18 MTI/hvg.hu Utolsó frissítés: 2007. január. 10. 15:20 Gazdaság

Ráncfelvarráson esik át az OTP Bank

Az OTP Bankcsoport arculatot vált, ennek keretében az 1992 óta használt zöld négyzetet új kör alakú motívum váltja fel, amit január 12-től csaknem milliárdos költségű reklámkampánnyal vezetnek be.

Új márkastratégiára vált az OTP, a bankcsoport további marketing-kommunikációját is ez határozza meg - közölte Lantos Csaba vezérigazgató-helyettes és Balogh Gabriella ügyvezető igazgató szerdán, amikor a Jövő Háza Teátrumban a bank új logóját bemutatta a sajtónak. 

A régi logo.
Az új márkastratégia középpontjában a pénzügyi szolgáltatóktól elvárt legfőbb érték, a bizalom áll - mondta Lantos Csaba. 

A logo változásával együtt megváltozik a bankfiókok és kiadványok (valamint a bankautomaták) külleme is. Balogh Gabriella abban bízik, hogy az arculatváltás költségeit sikerül 1 milliárd forint alá szorítani.  A költséghatékonyságot segítheti, hogy a hárommilliós ügyfélbázist direkt kommunikációs eszközökkel el tudják érni.

Az új cégjelzés.
A vezérigazgató-helyettes kiemelte: az OTP nagyon sokat változott az elmúlt másfél évtizedben: tőzsdére ment, belföldi majd nemzetközi bankcsoportot hozott létre. A változásokat a bank szeretné új megjelenéssel és új üzenetekkel megjeleníteni - mondta Lantos. Mint kiderült, az új üzenet a "bizalom" volna, ennek bevezetésére a pénzintézet mikroszájtot indított, s logóval díszített süteményt osztogatott. A nemzetközi vállalatoknak négy évük lesz az egységes arculat bevezetésére. Az idén négy külföldi leánycégnél lesz logóváltás: Romániában, Szerbiában és Horvátországban tavasszal, Szlovákiában a nyáron kerül rá sor. 

zöldhasú
Hirdetés