Ráncfelvarráson esik át az OTP Bank
Az OTP Bankcsoport arculatot vált, ennek keretében az 1992 óta használt zöld négyzetet új kör alakú motívum váltja fel, amit január 12-től csaknem milliárdos költségű reklámkampánnyal vezetnek be.
Új márkastratégiára vált az OTP, a bankcsoport további marketing-kommunikációját is ez határozza meg - közölte Lantos Csaba vezérigazgató-helyettes és Balogh Gabriella ügyvezető igazgató szerdán, amikor a Jövő Háza Teátrumban a bank új logóját bemutatta a sajtónak.
A régi logo. |
A logo változásával együtt megváltozik a bankfiókok és kiadványok (valamint a bankautomaták) külleme is. Balogh Gabriella abban bízik, hogy az arculatváltás költségeit sikerül 1 milliárd forint alá szorítani. A költséghatékonyságot segítheti, hogy a hárommilliós ügyfélbázist direkt kommunikációs eszközökkel el tudják érni.
Az új cégjelzés. |
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.