A Coca-Cola a legértékesebb márkanév
Coca-Cola, Microsoft, IBM, General Electric, Intel és Nokia - az idén is ezek a világ legértékesebb márkanevei. A BusinessWeek és az Interbrand százas listájában többségben vannak az amerikai cégek.
A BusinessWeek és az Interbrand az idén is összeállította, melyek a világ legértékesebb márkanevei. A végső eredményt összetett szempontok alapján állították össze. Csak azok a vállalatok kerülhettek fel a listára, melyek nyereségük legalább egyharmadát az anyaországon kívül realizálják, a márka ismert kell legyen a törzsközönségén kívül is, és nyilvánosan hozzáférhetőek üzleti és kereskedelmi adataik. A szempontok alapján több olyan nagyágyú is kiesett az első rostán, mint a Visa, Wall-Mart, Mars, CNN.
Az első hat helyen nem történt változás tavalyhoz képest. Továbbra is a Coca-Cola a legértékesebb márka, második az IBM, harmadik helyen pedig a Microsoft áll. Az első tízben van még a General Electric, Intel, Nokia, Toyota, Disney, McDonald's, Mercedes-Benz. A Coca-Cola nagy riválisa, a Pepsi csak a 22 helyen szerepel az idei listán, egy helyet javítva tavalyi pozícióján.
Legnagyobbat a Google javított tavalyi helyezésén, a vállalat 14 helyezéssel ugrott előrébb a tavalyi 38. helyről a 24-re. Újonc az idei százas listán a Lexus és a Burberry. Előbbi a 92., utóbbi a 98. helyen szerepel.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.