Versenyben a kávéízű kóla
A Coca-Cola jövőre vezetheti be kávéízű üdítőitalát az európai és amerikai piacokra - írja jelentésében a Datamonitor piackutató. Azt még nem tudni, hogy a vaníliás kóla mintájára kávéízű kólát, vagy a Pepsi Frappuccino nevű kávéitalához hasonló terméket hoz ki a cég.
A beszámoló szerint mindenesetre a Coca-Cola az új termék számára máris regisztrált három lehetséges márkanevet: a Coca-Cola Blak, a Makkio és a Maquio elnevezéseket. A Datamonitor szerint még nem tudni, hogy az új termék kávéízű kóla, vagy kávéital lesz.
Ez utóbbi esetben a Coca-Cola erős versenyt támaszthatna a Pepsi és a Starbucks vegyesvállalatának, amely már megjelent ezen a piacon a Frappuccino nevű termékkel.
A Datamonitor szerint a Coca-Cola beszállása átszabná a palackozott, hideg kávéitalok piacát, amely csak néhány éve indult be, részben a Starbucks kávézók - illetve az elvitelre kért kávék - sikerének hatásaként.
A piackutató szerint a Coca-Cola, nagyrészt kiterjedt értékesítési hálózata miatt erős versenyt jelenthet a Pepsi/Starbucks terméknek, és nagy hatással lehet az energiaitalok piacára is.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.