2004. november. 24. 14:17 Utolsó frissítés: 2004. november. 24. 14:19 Gazdaság

A márkahűség kötelező az Opelnél

Az Opel vezetői felszólították alkalmazottaikat, hogy akinek nem a gyár által készített autója van, az a prémiummal megfejelt decemberi fizetéséből cserélje le kocsiját egy új Opelre.

Senkire se néznek ferde szemmel, ha nem saját készítésű autón jár, a kampány célja csak az, hogy felhívja a dolgozók figyelmét az Opel vásárlása esetén nekik járó rendkívüli kedvezményekre - írja a Napi Gazdaság.

A General Motors Europe, amely utoljára 1999-ben volt nyereséges, a múlt hónapban nagyszabású takarékossági intézkedéseket, ezen belül jelentős létszámleépítést jelentett be annak érdekében, hogy évi 500 millió euróval csökkentse kiadásait.

A leépítés elsősorban az Opel magas munkaerő-költségű németországi gyárait sújtaná, így lehet, hogy a cég alkalmazottai jól tennék, ha hallgatnának főnökeikre, és gyorsan élnének a vásárlási kedvezményekkel – mégis más új autóval járni munkát keresni.

zöldhasú
Hirdetés
Kult Köves Gábor 2025. február. 16. 20:00

Cyndi Lauper a HVG-nek: „Szavazni kell minden kis választáson!”

Budapestet is útba ejti búcsúturnéján Cyndi Lauper, hogy elénekelje nekünk is a Girls Just Want to Have Fun-t. Utcazenész korszakáról, a vele egyszerre kezdő Madonnáról és Trump valóságshow-járól is beszélgettünk, amiben az énekesnő szerepelt.