2004. július. 26. 10:24 Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00 Gazdaság

Tovább nőtt a Csalagút vesztesége

A La Manche csatorna alagútját működtetető francia-brit Eurotunnel vesztesége a komphajók támasztotta verseny éleződése és a költségek emelkedése miatt növekedett.

A Nagy-Britanniát Franciaországgal összekötő tenger alatti vasutat működtető brit-francia cég adózott vesztesége 119 millió euró volt az egy évvel korábbi 22 milliót követően. Az üzemi eredmény 108 millió euróra csökkent 119 millióról, az árbevétel 390 millióra esett 393 millióról. Herve Huas pénzügyi igazgató tervei szerint a költségek 15 százalékos csökkentését és a bevételek növelését célzó intézkedések gyümölcsei 2005-ben fognak beérni, az idei év második felében nem várható lényeges javulás a cég anyagi helyzetében.



A társaság részvényesei idén áprilisban leváltották az Eurotunnel teljes vezetését a cég folyamatos veszteségei miatt.

(reuters.com)
zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Serdült Viktória 2025. január. 07. 09:30

Laczó Adrienn, lemondott bíró: Dermesztő hatás nyomja rá a bélyegét az egész bírói szervezetre

„Az ember csak akkor veszi észre, hogy nem kapott levegőt, amikor felbukkan a víz alól” – mondja Laczó Adrienn volt bíró, aki januártól egy ügyvédi irodában dolgozik tovább. A Fővárosi Törvényszék Büntető Kollégiumának egykori tanácselnöke szerint a bírák közül egyre többen érzik, hogy olyan nyomás nehezedik rájuk, ami nem megengedhető. Hogyan nyilvánul meg ez a nyomás, és volt-e bármilyen hatása a bírák kiállásának? Miért volt szerinte mélyen sértő az új OBT-elnök nyilatkozata a „zavaró hangokról”? HVG-portré.