Undorodnak az amerikaiak a kapucsínós chipstől
Nemet mondtak az amerikaiak a kapucsínó ízű burgonyasziromra a Lay's szavazásán. Csaknem egymillió online szavazat után a győztes az új wasabi-gyömbér ízesítésű termék lett.
A verseny döntőjébe jutott új termékek július végén kerültek a boltok polcaira az Egyesült Államokban, a vásárlók közösségi oldalakon szavazhattak kedvencükre.
A tavalyi verseny győztese a sajtos-fokhagymás kenyér ízű burgonyaszirom volt, amely még mindig kapható.
A wasabi-gyömbér ízű burgonyaszirom egy New Jersey-i ápolónő, Meneko Spigner McBeth ötlete volt, ő egymillió dollárt vagy az eladott termékek utáni egyéves bevétel bizonyos százalékát fogja kapni attól függően, melyik összeg a magasabb.
Ram Krishnan, a Frito-Lay's marketingfőnöke szerint a verseny megmutatta, hogy az amerikaiak több nemzetiségi ízre vágynak.
A döntő egyik vesztese a kapucsínó ízű burgonyaszirom lett. A terméket a világhálón szavazók közül sokan undorítónak és émelyítőnek találták. Krishnan szerint azonban az is komoly eredmény, hogy az íz bekerült a négyes döntőbe.
A verseny eredetileg az Egyesült Királyságból indult, majd 14 másik országban is megrendezték, mielőtt tavaly elérte volna az Egyesült Államokat. Szaúd-Arábiában a pizza, Egyiptomban a garnélarák, Új-Zélandon a tradicionális vasárnapi sült, míg Szerbiában az ecetes uborka ízesítésű burgonyaszirom volt a legnépszerűbb.