Mondják, a jó bornak is kell cégér. Leginkább egy ütős címke, egy jó ötlet nyomán. Íme a legújabb:most először kerülnek boros palackokra selfie-k.
Magyarországon elsőként a mádi Szent Tamás Pincészet néhány szerencsés borrajongó számára saját selfie-vel címkézett palackokat készít. Ehhez mindenekelőtt fel kell menni Budára, egészen pontosan a jövő heti borfesztiválra.
A 16-os standnál állomásozó Szent Tamás Pincészet e-mailben várja majd a rendezvényen készült selfie-ket: egyedül, párban, baráti társasággal, teli pohárral vagy már üres palackkal – minden beküldött képnek esélye van arra, hogy címkeként végezze.
Egy karton saját címkés Mádi Furminthoz kétféleképpen is hozzá lehet jutni: a Budavári Borfesztivál után a Szent Tamás Pincészet Facebook-oldalán közönségszavazás indul, a legtöbb szavazatot kapott három selfie készítője hat-hat palack bort nyer. Ráadásként, a szavazatoktól függetlenül a pincészet is kiválasztja kedvenc selfie-jét, melynek beküldőjét a plusz saját címkés palackok mellé egy kétfős vacsorára is várják a mádi Gusteau Kulináris Élményműhelybe.
Ami az idei Budavári Borfesztiválra kilátogatóknak pár perc alatt sikerülhet, azt biztos megirigyelné bizonyos Robert Cornelius, aki a családi bolt udvarán ült magának modellt. A kor technikája akkoriban még Amerikában sem volt valami fejlett, így Corneliusnak nagyon hosszú ideig kellett ülnie a fotomasina előtt, hogy az ön- fénykép elkészüljön. Végülis persze meglett, ugyis, mint a világ első selfie-je. Anno 1839-ben.
/ A boros selfieverseny facebookos eseménye: itt /