2013. február. 04. 20:13 hvg.hu Utolsó frissítés: 2013. február. 04. 20:13 Gasztro

Magyar árukkal kampányolt a Spar 390 osztrák üzletben

Magyar élelmiszereket árusított egy kampány keretében a Spar 390 osztrák üzlete - közölte az Élelmiszer Online.

A Spar üzletlánc Alsó-Auszriában, Bécsben és Észak-Burgenlandban mintegy 390 üzletben kiemelt promóció mellett értékesített magyar élelmiszereket a magyarországi cégcsoport kezdeményezésére - írta az Élelmiszer Online.

Az Agrármarketing Centrum és az ausztriai magyar nagykövetség közreműködésével megvalósított akcióban január 24. és 30. között a tradicionális magyar termékek - például a Herz szalámi, a magyar fokhagyma és a tokaji szamorodni - kiemelt pozícióba kerültek az osztrák Spar-üzletek polcain.

A beszámoló szerint a magyar termékek és egyben az akció sikerét mutatja, hogy egy átlagos héthez képest a promóció ideje alatt a Puszta-tarhonya ötszörös, a Muscat Ottonel pedig több mint négyszeres forgalomnövekedést ért el.

Kult Sztupa Melitta Boglárka 2025. január. 08. 19:48

„Varázslatos, de nehéz is látni, hogy valaki, akit már ennyire szeretsz, rohan be sírva az erdőbe, te meg ott vagy kamerával a kezedben”

Felépülő függőkről szól Miklós Ádám negyedik, egész estés dokumentumfilmje, a Varsói Nemzetközi Filmfesztiválon a zsűri különdíját elnyerő Mélypont érzés. A filmben megismerhetjük Borókát, a nehéz családi háttérrel rendelkező gimnazista lányt és Szilvesztert, a fiatal, szexualitásával küzdő férfit, akik a budapesti Megálló Csoport Alapítvány foglalkozásain vesznek részt. A Megálló reintegrációs közösségi házában olyan innovatív módszereket alkalmaznak terápiás céllal, mint amilyen például a sziklamászás. Erről is kérdeztük a film alkotóját, de szóba kerültek még a dokumentumfilmezés etikai dilemmái, a filmesek felelőssége, a függőség társadalmi megbélyegzettsége, valamint a mentális egészségünkkel való törődés jelentősége.