180 ember várakozik a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren a Smartwings rodoszi járatának indulására.
Szombaton hajnali 5 óra 5 perckor kellett volna felszállnia annak a repülőgépnek, amelyik mintegy tíz és fél órája vesztegel a Budapest Airporton, írja az Index. Egy olvasójuk jelezte, hogy a Smartwings Rodoszra tartó járatának indulására körülbelül 180 ember várakozik hajnal óta.
A panaszos utas szerint “a hangulat kezd paprikás lenni”. Arra is panaszkodott, hogy nem kaptak megfelelő tájékoztatást arról, hogy miért késik az indulás. A bud.hu szerint a járat 14 órakor szállt volna fel, de a kiírtakkal ellentétben kora délután sem indultak el.
Cikkünk megjelenése után reagált a Budapest Airport, eszerint a Smartwings 7O 5004 számú rodoszi járata technikai okok miatt késik: a földi kiszolgálási tevékenység közben véletlenül kinyílt a gép vészcsúszdája, amelyhez külföldről kellett alkatrészt szállítani. Az alkatrész már Magyarországon van, várhatóan a gép a délután folyamán fel fog szállni. A helyszínen az utasoknak catering szolgáltatást biztosítanak, illetve a közlemény szerint az illetékes földi kiszolgáló vállalat folyamatosan tájékoztatja őket a rendelkezésükre álló aktuális információk alapján.