Legalábbis Új-Zélandon így gondolják: 4 millió dollárt költenek arra, hogy segítsenek a tizenéveseknek felépülni a szakításokból.
A szerdán indított Love Better kampányra három év alatt 4 millió dollárt költ az új-zélandi szociális fejlesztési minisztérium annak érdekében, hogy segítsenek a tizenéveseknek túltenni magukat a szakításokon, minimalizálják a szakítás okozta károkat. Az új-zélandi kormány a kampányt a fiatalok megkérdezésével indította, egy több mint 1200 fős felmérésből ugyanis azt derült ki, hogy a szakítást, a szerelmi bánatot jelölték meg az egyik legáltalánosabb kihívásnak.
A kampányhoz készült promóciós videó, amely elismeri, hogy „a szakítás szívás”, és indítottak egy segélyvonalat is, ahol az érintettek támogatást kaphatnak.
A cél az, hogy a fiatalokban kialakuljon az önértékelés és az ellenálló képesség, amellyel túltehetik magukat egy kapcsolat felbomlásán, illetve hogy a tapasztalatok megélése aztán pozitívan befolyásolja a viszonyukat a jövőbeli kapcsolatokhoz.
A Love Better kampány része az új-zélandi kormány szélesebb körű stratégiájának, amely a családon belüli és szexuális erőszak felszámolására irányul. Az Igazságügyi Minisztérium szerint az új-zélandi rendőrség évente több mint 100 ezer családon belüli erőszakos esetet vizsgál ki.
Még több Élet+Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket: