"Itt az ideje, hogy tejet önts a kóládba" - üzeni a Pepsi karácsonyra. A reklámfilmben Lindsay Lohan igyekszik elhitetni, hogy ez finom.
Lindsay Lohan színésznővel indított kampányt csütörtökön a Pepsi, melyben arra ösztönzik a vásárlókat, hogy próbálják ki a tej és a kóla kombinációját idén karácsonykor és használják a #PilkandCookies hashtaget (Pepsi+milk+cookies - pepsi+tej+sütik), hogy bemutassák "Mikulás-barát" mixüket (az angolszász kultúrkörben szokás kitenni az ott szenteste érkező mikulásnak tejet és süteményt).
A kampány népszerűsítésére a Pepsi Lindsay Lohant, a Netflix karácsonyi filmjének, a Falling for Christmas című mozinak a sztárját kérte fel. A cég számos egyéb receptet is javasol a sima tejes kólán kívül, például ilyen a Naughty & Ice, ami Pepsi egy csésze tejjel, egy evőkanál tejszínnel és egy evőkanál vaníliakrémmel készül. A Snow Fl(oat) pedig Pepsi Zero Sugar és fél csésze zabtej négy evőkanál karamell krémmel.
"A Pepsi és a tej kombinálása régóta titkos mix a Pepsi rajongói körében" - mondta Todd Kaplan, a Pepsi marketing igazgatója a kampányról a CNN-nek. A Pepsi most úgy hirdeti a keveréket, mint a „piszkos üdítőt”, ezzel próbálva felülni a TikTok népszerű trendjére, amelyben valamilyen sziruppal és tejszínnel kombinálják az üdítőket.
A marketing igazgató szerint a hozzájuk hasonló nagyvállalatok keresik a módját, hogyan kapcsolódjanak be a trendekbe úgy, hogy relevánsak maradjanak a fiatal fogyasztók számára. "Úgy gondoltuk, hogy a Pilk és a Cookies nagyszerű módja annak, hogy kompromisszumok nélkül ünnepeljünk” – mondta Kaplan.