Legalábbis az Egyesült Államokban: a cég leveszi az étlapról az egészséges fogásokat, hogy nagyobb legyen a nyereségük.
Leveszi az Egyesült Államokban a McDonald’s az étlapjáról az egészségesebb ételeket, például a salátákat, a grillezett csirkés szendvicseket, valamint a gyümölcs- és joghurtparfékat. A növekvő nyersanyag- és munkaerőköltségek miatt ugyanis azzal akarják gördülékenyebbé tenni a működésüket, hogy a kisebb választék révén felgyorsítják az autós rendeléseket – írja a ZeroHedge híre alapján a Portfolio.
A McDonald's a járvány óta 30 másodperccel csökkentette a drive-thru – vagyis az autós vásárlás – várakozási idejét a menücsökkentés révén.
A McDonald’s szerint a változtatással valójában kevesen járnak rosszul, mert a vásárlók igényei alapján döntöttek a menüváltozásról: a „kevésbé népszerű” ételeket vették le az étlapról, ami „segített egyszerűsíteni a működést az éttermi személyzet számára”.
A cikkben idézett szakértő szerint a gyorsétterem eleve úgy vezette be a salátákat az étlapra, hogy nem is számítottak komoly eladásokra, de akkoriban így lehetett megszólítani a gyerekes anyákat és a női vendégeket; az elsődleges céljuk nem a bevételnövelés, hanem a marketing volt.
A McDonald’s riválisának számító Burger King nemrégiben szintén levette az étlapjáról a salátákat az Egyesült Államokban.
Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket: