A kisfilm a kitartást és az erőt állította a középpontba a 13 éves Jessica Long történetén keresztül.
Rengeteg dicséretet bezsebelt a Toyota Super Bowl-reklámja, amelyet az amerikai olimpiai csapat támogatójaként jegyzett az autógyár.
A kisfilm a 13 éves paralimpiai aranyérmes Jessica Lang történetét mutatja be. Long árva volt, mielőtt az amerikai szülei örökbefogadták volna. A reklámban halljuk, ahogy az ügynökség felhívja a szülővé válni akaró házaspárt, hogy találtak ugyan egy babát számukra, de a Szibériában született kislány egy ritka rendellenességgel jött világra, ami azt is jelenti, hogy amputálni kell a lábait.
We believe there is hope and strength in all of us. #LetsGoPlaces ������♀️: @JessicaLong pic.twitter.com/DpT76lFvDh
— Toyota USA (@Toyota) February 3, 2021
„Tudom, hogy nehéz ezt hallani. Az élete nem lesz könnyű” – mondja a telefonban a nő. Mire azt a választ kapta: „Lehet, hogy nem lesz könnyű, de csodálatos lesz. Alig várom, hogy találkozzunk”.
A történet vége – legalábbis eddig – a vízben úszó, boldog Jessica Long, aki 2014-ben alig 12 évesen debütált a paralimpián, 2016-ban pedig 23 éremmel ment haza Rióból.
Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket: