A Z generációra fókuszálnak.
Új módszerrel igyekszik megszólítani a Z generáció tagjait a brit hadsereg: toborzókampányukban szelfifüggőket, mobilzombikat, gémereket és hópihéket (az ifjúság mindenre érzékeny, vélt és valós sérelmeken könnyen felháborodó szegmensét) igyekeznek soraikba csábítani – írja a Guardian. A lap szerint „A hadseregünknek szüksége van rád” szlogennel futó kampány elsőre gúnyosnak vagy lekicsinylőnek tűnhet, de a megszólítás után minden esetben az említett csoport egy jó tulajdonságát emelik ki: a folyton a mobiljukba temetkezőknél a koncentrációt, a játékfüggőknél pedig az elhivatottságot.
Szelfifüggő! A hadseregünknek szüksége van rád és az önbizalmadra
– szól az egyik toborzóplakát szövege.
A hadsereg szerint a kampány – amely a plakátok mellett televíziós reklámok formájában is fut – arra világít rá, mi van a sztereotípiák mögött, és hogy a hadsereg célt tud adni a magukat értéktelennek érző fiataloknak.