Nem tudják kiverni a fejükből a herceget fehér lovon.
Törvényszerű volt, hogy a marketingesek rákapaszkodnak valamilyen formában Harry herceg és Meghan Markle eljegyzésére, és rajtuk keresztül adják el, amit akarnak. Így tett a British Airways is, de sikerült nagyon mellényúlnia.
hello British Airways this is not the way to inspire women to travel in 2017 thanks pic.twitter.com/NBWm9Zq6iC
— nicole valentinuzzi (@nicolevIFG) 2017. november 28.
Ennyi volt, lányok – elkelt. Keressetek másik királyságot, ahol vannak még egyedülálló hercegek
Ezzel a mondattal ajánlotta a leendő utasai figyelmébe a luxemburgi, dubaji és bangkoki járatait a légi társaság. A British Airways kreatívjai nyilván viccesek akartak lenni, de az elképzelés, hogy minden nő várja a herceget fehér lovon meglehetősen szexista, sértő és érzéketlen. A Twitteren felvetették, hogy végül is 2017-et írunk, ma már nem pont ezzel lehet inspirálni a nőket. Nem is szólva arról, hogy valakinek az is eszébe juthatott volna, hogy a férfi utasokat célozza meg például egy olyan üzenettel, hogy sok Meghan él még a tengeren túlon.