Élet+Stílus 2017. szeptember. 29. 13:05

Most kapcsolt az Unilever: nem Kim Dzsong Unról nevezték el az új terméküket

Az meg külön csavar a történetben, hogy az új szappan-tusfürdő márkát az ázsiai piacra találták ki.

KJU – ez a neve az Unilever új termékcsaládjának. A betűcsoport meglehetős félreértésekre adhat okot, főleg a megcélzott ázsia piac kontextusában.

Az angol–holland vállalat – mely nem rég vásárolta fel 2,7 milliárd dollárért a Carver Korea nevű kozmetikai céget – már azok után kapcsolt, hogy a márka a piacra került többek közt Kínában.

"Csak azok után vettem észre, hogy ez a márkanév Kim Dzsong Unt is jelentheti – de sebaj" – nyilatkozta a cég egyik vezetője, írja a Bloomberg.

Ja, igen, és KJU egy koreai dizájner munkája, a termékcsoportot 6 hónap fejlesztés után dobták piacra.

yoycart.com

 

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?