A szellemes kampány a folyamatosan generált vásárlást kritizálja.
Elizabeth Illing vizuális kommunikációs szakember kampányáról a Holy Duck blog híre számol be.
"Hogy mi a baj a fast fashion iparral, arról más sokszor és sok különböző módon esett szó itt a blogon. A fast fashion nem a divatról szól, hanem arról, hogy minél többet vásároljunk. Mesterségesen generálja a trendeket, évente 52 kollekcióval, kötelező mikrotrendekkel, rengeteg influencerrel, akik aszisztálnak a működésükhöz. A fast fashion üzletek, a divatvilág gyorséttermei pedig azon vannak, hogy folyamatosan vásárlást generáljanak, ehhez pedig a legváltozatosabb eszközöket vetik be" - írja a blog.
A Holy Duck cikkében a kampány képeit is láthatjuk: az egyszerre irónikus és igen kritikus szövegek a ruhacímkékre kerültek. Olyanok, mint például: "Sz*r a minősége, de egy buliba jó lesz majd" vagy "Alig vettem meg, máris arra gondolok, mit veszek meg legközelebb”.