2012. május. 06. 15:30 MTI Utolsó frissítés: 2012. május. 06. 15:25 Élet+Stílus

Wenders olasz reklámfilmet forgat

Wim Wenders rendezi a Trussardi olasz divatház legújabb reklámfilmjét. A férfiparfümöt reklámozó kockák főszereplőjeként Tomaso Trussardira esett a választás.

Milánó egyik legelegánsabb helyszínén, a II. Viktor Emánuel olasz királyról elnevezett bevásárlócsarnokban forgatják a legújabb Trussardi férfiparfüm reklámfilmjét.     Az ismert olasz divatcég a neves német filmest kérte fel a rendezésre, Wim Wenders pedig reklámarcként a divatházat alapító és 1999-ben autóbalesetben elhunyt Nicola Trussardi legfiatalabb fiát, a huszonnyolc éves Tomasót választotta.       

A számos díjjal elismert Wenders, aki többek között a velencei Arany Oroszlán (A dolgok állása, 1982) és a berlini Ezüst Medve (Millió dolláros hotel, 2000) nyertese, nem először vállalkozott olasz termék reklámozására. Tíz évvel ezelőtt a Barilla tésztagyár reklámfilmjét rendezte - emlékeztetett a Corriere della Sera napilap milánói kiadása. Wenders 2002-ben a Barilla fennállásának százhuszonötödik évfordulójára rendezett reklámfilmet, amelynek forgatókönyvét Alessandro Baricco olasz író írta.          

Itthon Bábel Vilmos 2024. november. 28. 17:21

A Tiszának rengeteg pénzre van szüksége

Magyar Péteréknek milliárdok kellenének a 2026-os kampányra, ha tartani akarják a lépést riválisaikkal. A szükséges pénzt csak adományokból tudják összeszedni, az államtól nem fognak kapni. A magyar elit nagy része az államtól függ, és nem fog oldalt váltani, ha nem biztosak abban, hogy nemsokára másnál lesz a kasszakulcs. Magyarék feladata: jó befektetésnek kell látszani. Szombaton jön ki a párt friss átláthatósági jelentése, és kiderül, hogy az elmúlt hónapokban ez mennyire sikerült nekik.