2012. május. 06. 15:30 MTI Utolsó frissítés: 2012. május. 06. 15:25 Élet+Stílus

Wenders olasz reklámfilmet forgat

Wim Wenders rendezi a Trussardi olasz divatház legújabb reklámfilmjét. A férfiparfümöt reklámozó kockák főszereplőjeként Tomaso Trussardira esett a választás.

Milánó egyik legelegánsabb helyszínén, a II. Viktor Emánuel olasz királyról elnevezett bevásárlócsarnokban forgatják a legújabb Trussardi férfiparfüm reklámfilmjét.     Az ismert olasz divatcég a neves német filmest kérte fel a rendezésre, Wim Wenders pedig reklámarcként a divatházat alapító és 1999-ben autóbalesetben elhunyt Nicola Trussardi legfiatalabb fiát, a huszonnyolc éves Tomasót választotta.       

A számos díjjal elismert Wenders, aki többek között a velencei Arany Oroszlán (A dolgok állása, 1982) és a berlini Ezüst Medve (Millió dolláros hotel, 2000) nyertese, nem először vállalkozott olasz termék reklámozására. Tíz évvel ezelőtt a Barilla tésztagyár reklámfilmjét rendezte - emlékeztetett a Corriere della Sera napilap milánói kiadása. Wenders 2002-ben a Barilla fennállásának százhuszonötödik évfordulójára rendezett reklámfilmet, amelynek forgatókönyvét Alessandro Baricco olasz író írta.          

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?