A német kormány már annyira aggódik a kínai helyzet miatt, hogy nem tanácsolja az odautazást
A német szövetségi külügyminisztérium azt tanácsolja, ha "nem szükséges", senki ne utazzon Kínába - írta szombaton a tárca a Twitteren.
A német szövetségi külügyminisztérium azt tanácsolja, ha "nem szükséges", senki ne utazzon Kínába - írta szombaton a tárca a Twitteren.
Dubajból szerdán ért vissza az OE-LEM, csütörtökön már ment is Zürichbe.
Egyetlen napot élt eredeti formájában Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter rendelete.
Sokan nem az állandó lakóhelyük közelében találnak munkát, így mind a munkáltató, mind az alkalmazott számol a lakhatás támogatásával. Milyen költséget, adminisztrációt jelent a munkavállaló lakhatási költségeinek megtérítése? Az Adózóna utánajárt.
Hétfőtől másképp számoljuk el az üzleti utakat, nem szervezhet akárki kedvezményesen sportrendezvényt, valamint keményen szigorítják az EKÁER és a fuvarozás szabályait.
Az elmúlt években alaposan átrendeződött a magyar turizmus szerkezete: az üzleti utazók érdeklődése csökkent Budapest iránt, a fapados légitársaságok pedig egyre több "alacsonyabb költőképességű" külföldi turistát csábítanak az országba.
Noha a külföldi telefonhasználat díjai az elmúlt években rohamosan csökkentek - és lassan át is térünk a roaming díjak nélküli, egységes EU-s számlázásra -, még mindig bárkivel könnyen megtörténhet, hogy belesétál az országhatáron kívüli adathasználat néhány meglepően költséges csapdájába. Mik ezek, és hogyan kerülhetjük el őket?
Bár az autó a legnépszerűbb közlekedési eszköz, de a hivatalos ügyben külföldre látogatók már több mint fele a repülőt választja. Nekik a pontosság, a jegy ára, a foglalás rugalmas módosítása a legfontosabb.
Személyi asszisztens, idegenvezető, utazásszervező, valutaváltó, étteremajánló, tolmács és még sok minden más a zsebben: tíz hasznos iPhone alkalmazás, hogy az üzleti út zökkenőmentes legyen
A BA új típusa abban különbözik a többi ilyen géptől, hogy a gyárban...
Egyre kevesebben repülnek üzleti útra, főként hosszú távra: a Nemzetközi Légiforgalmi Szövetség (IATA) csütörtökön ismertetett adatai szerint februárban 21 százalékkal volt kevesebb utas a business osztályon, mint egy évvel korábban. Ennek oka az IATA megállapítása szerint, hogy az üzletemberek inkább csak rövidebb távolságra repülnek.