Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#üzleti_eredmények

Gazdaság hvg.hu

Hamarosan nem kell a fővárosba menni, ha az IKEA-ból akar vásárolni

Tavaly 20,5 százalékkal növelte eladásait Magyarországon az IKEA, ez azt jelenti, hogy a svéd lakberendezési áruházlánc 90,3 milliárd forintos forgalmat bonyolított le. Az online vásárlások értéke az összforgalom 8 százalékát tette ki, egy év alatt közel megháromszorozódott a netes forgalom. Az IKEA az idén több újdonságot is bevezet: márciustól indul a „bútorok második élete” szolgáltatás, s négy vidéki városban nyílik olyan átvételi pont, ahonnan elvihetőek lesznek az online vásárolt termékek. E mellett önkiszolgáló csomagátvételi pontok is nyílnak.

Gazdaság MTI

Megugrott az IKEA online-forgalma

Az IKEA online értékesítése 43 százalékkal 2,9 milliárd euróra nőtt az augusztus végével záródott 12 hónapban, ami hozzájárult ahhoz, hogy a teljes kiskereskedelmi eladásnövekedés 6 százalék volt.

Gazdaság MTI

A Mol jobb a vártnál: 27,3 milliárd nettó eredmény a negyedik negyedévben

A Mol Nyrt. 27,3 milliárd forint nettó eredményt ért el 2009 negyedik negyedévében, szemben a harmadik negyedévi 12,9 milliárd forinttal és a 2008 negyedik negyedévi 33,4 milliárd forinttal, így tavalyi éves nettó eredménye 103,9 milliárd forint lett, 27 százalékkal kevesebb mint 2008-ban – tette közzé a társaság hétfőn a BÉT honlapján konszolidált, nem auditált gyorsjelentésében.