Nagyot javult a magyar újautó-piac, de leginkább a nagyon alacsony bázis miatt
A valódi piaci fellendülés még mindig nem látszik.
A valódi piaci fellendülés még mindig nem látszik.
Nem csoda, hogy bajban vannak a gyártók.
A hazai autópark átlagéletkora 15,6 év.
Magyarországon nagyjából két év alatt jön össze ennyi.
Tíz-tizenöt százalékkal olcsóbbak ma az új autók, mint egy éve voltak.
A tavalyi év egészében az EU legrosszabbul teljesítője volt a magyar piac.
Érdekesen alakultak az év eleji számok az uniós autópiacon.
Összesen négy olyan modellt találni, amely listaáron ötmillió forint alatt elvihető.
Miközben szinte mindenhol máshol komoly növekedés van, nálunk mínusz 12,6 százalék jött össze novemberben.
A legnagyobb magyarországi autóimportőr például már jó néhány hónapja bevezette ezt a fajta árazást.
Úgy tűnik, máshol van pénz új autóra.
Az adásvételi szerződés megkötése után is változhat egy új autó ára, de a szerződésnek pontosan rögzítenie kellene, milyen feltételek esetén. A kockázatokat nem szabad csak a vevőre hárítani, és lehetőséget kell számára biztosítani a szerződés felmondására.