Tarolnak a konnektoros autók, leszámítva Európát
A plug-in hibrid és tisztán elektromos hajtású új autók világpiaca virágzott 2024-ben, Európában azonban lassult.
A plug-in hibrid és tisztán elektromos hajtású új autók világpiaca virágzott 2024-ben, Európában azonban lassult.
Sosem fogyott még olyan sok Lamborghini, mint tavaly.
A japán gyártó tavaly minden korábbinál több új autót értékesített Magyarországon.
A jelentős növekedés ellenére még mindig csak 7 százalék körüli a tisztán elektromos autók piacrésze.
A tisztán elektromos autók piacrésze még a jelentős növekedést követően sem éri majd el a 17 százalékot.
Ma már szinte lehetetlen 5,5 millió forint alatt új autót vásárolni.
Mennyire igaz, hogy a szalonból elhozott vadonatúj autót a következő sarkon már csak jelentős árkedvezménnyel lehetne eladni?
Feltételezve, hogy minden pénzét félreteszi egy új kocsira.
A későbbi könnyű eladhatóság miatt az igazán izgalmas fényezéseket nagyon kevés vásárló meri bevállalni.
A legtöbb luxus- és sportkocsigyártótól eltérően a Bentley tavaly kevesebb autót adott el, mint az előző évben.
Eltérő mértékben, de mindhárom német autómárka növekedéssel zárta 2023-at – akadt, ahol közel duplájára növekedett a villanyautó-forgalom.
Az autóipar idén sem lassít a tempón, várhatóan több mint száz teljesen új modell jelenik majd meg a piacon. Jóllehet nem sok babér terem már azon autóknak, amelyekben nincs legalább egy elektromos motor, azért izgalmas modellekből így sincs hiány. Összeszedtük a legjobban várt újdonságokat.