Jobban teljesít az élelmiszeripar a gyártók szövetsége szerint
Igaz, mélyről jönnek fel a tavalyi visszaesés után.
Igaz, mélyről jönnek fel a tavalyi visszaesés után.
A vállalat vezérigazgatója egy interjúban arról beszélt, hogy karcsúsítják az élelmiszermárka-portfóliót, de konkrét, eladósorba kerülő cégeket nem nevezett meg.
A tavaly 30 milliárd forint árbevételt elérő családi vállalkozás fejlesztése 200 új munkahelyet teremt Kiskunfélegyházán.
Továbbra is a svájci központú vállalat a világ a legnagyobb értékű élelmiszermárkája a Brand Finance szerint. De a legnagyobb vállalatok értéke általánosságban is csökken, a fogyasztók egyre inkább az egyedi és személyre szabott termékeket kínáló kisebb márkákat keresik.
Nem először haragszik meg a miniszter az üdítőital-multira, ez átlag 7 évente megtörténik. Lázár János törvénymódosítást is belengetett a Fanta országonként eltérő gyümölcsaránya miatt.
A Fortenova inkább hazai vevőnek értékesíti agrárvállalkozásait.
Kémiai úton a szén-dioxidból zsírmolekulákat lehet előállítani, ami így tehermentesítheti a bolygót a növény- és állattenyésztés környezetkárosító hatásai alól.
A különféle fagyasztott árucikkek iránti egyre növekvő keresletet csak a legmodernebb logisztikai és ipari megoldásokkal lehet kielégíteni.
A nem élelmiszert árusító boltok forgalma szépen felpöröghet idén, ahogy a tavaly elhalasztott vásárlásokat pótolják az emberek, az élelmiszeriparunk azonban nehéz helyzetben van, főleg, mert a kisebb cégek nem eléggé hatékonyak – mondták el az MBH Bank elemzői.
Ezúttal nem a klímaváltozás a gond.
A Fortenova-csoportért kínált összeg a horvát érdeklődők ajánlatának bő másfélszerese, de messze meghaladja a cégcsoport piaci értékét is. A háttérben horvátországi termőföldek hasznosítása is felsejlik.
Ez persze nem nevezhető drasztikus emelkedésnek, sőt, a cukrászok még forgalomnövekedést is várnak attól, hogy csak csekély mértékben drágult a fagylalt.