1203 milliárd forintot költöttünk el online vásárlásra tavaly
Az elmúlt évben kis híján 69 millió alkalommal rendeltek árut a magyar vásárlók a netes piacon.
Az elmúlt évben kis híján 69 millió alkalommal rendeltek árut a magyar vásárlók a netes piacon.
A világ számos országa után a héten Magyarországon is elérhetővél vált a "Shopping-hirdetés", a Google új, termékalapú hirdetési megoldása. Egy hazai szakértő szerint fel fogja forgatni a piacot: élénkül a verseny, lesznek nyertesek és vesztesek, de a vevők mindenképpen jól járnak.
Az internetes vásárlási gyakoriság növelése már fontosabb tényezője a piac bővülésének, mint az új vásárlók bevonása, rövid távon ugyanis nem várható új, érdemi vásárlóerővel rendelkező rétegek tömeges megjelenése a szektorban – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatás-sorozatának idei harmadik felméréséből.
Elérte az 1 milliárd eurós értékhatárt az összesített hazai online kiskereskedelmi forgalom tavaly – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei első felméréséből.
15 millió csomag kiszállítása, 22 millió termék – ezt mind online vásárolták a magyarok tavaly.
A hazai netes kiskereskedelemi forgalom 16 százalékos bővülés mellett elérte a 270 milliárd forintot. A legnagyobb szeletet hagyományosan a műszaki cikkek jelentik, tavaly ez 48 milliárdot tett ki.
Az idei versenykiírásra jelentkező, több mint 800 webbolt közül a baba-mama termékekre specializálódott Pihe-Texet hozta ki győztesnek az Árukereső.
Újra összeállt a sikergyáros csapat. Ismét egy termékre koncentrálnak az Árukereső alapítói: Bíró Roland és Leskó Norbert vezetik a MiniCRM.hu-t.
Évről évre növekszik a hazai e-kereskedelem forgalma, egyre több webáruház nyílik és folyamatosan nő az interneten...
A címben szereplő három fogalomnak vajmi kevés köze van egymáshoz, legalábbis első olvasatban.
Az online kereskedelem elsősorban a több mint nyolcvanszoros árbevételt produkáló kuponos vásárlásnak köszönhetően fejlődött 2011-ben. De internetes harisnyaáruházzal éppúgy lehetett sikereket elérni, mint márkás termékek zárt fogyasztói klubokban való értékesítésével. Kis Gergelyt, az internetgazdaságot kutató GKIeNet ügyvezető igazgatóját kérdeztük a honi internetes kereskedelem elmúlt évéről.