Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Árukereső

Vállalkozás hvg.hu

Rákaptak a magyarok az online élelmiszervásárlásra

Az internetes vásárlási gyakoriság növelése már fontosabb tényezője a piac bővülésének, mint az új vásárlók bevonása, rövid távon ugyanis nem várható új, érdemi vásárlóerővel rendelkező rétegek tömeges megjelenése a szektorban – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatás-sorozatának idei harmadik felméréséből.

Vállalat + Vezető hvg.hu

Repeszt tovább a netes vásárlás

A hazai netes kiskereskedelemi forgalom 16 százalékos bővülés mellett elérte a 270 milliárd forintot. A legnagyobb szeletet hagyományosan a műszaki cikkek jelentik, tavaly ez 48 milliárdot tett ki.

Gazdaság Szabó M. István

"Akit bedobnak a Tékozló Homárba, az lényegében lehúzhatja a rolót"

Az online kereskedelem elsősorban a több mint nyolcvanszoros árbevételt produkáló kuponos vásárlásnak köszönhetően fejlődött 2011-ben. De internetes harisnyaáruházzal éppúgy lehetett sikereket elérni, mint márkás termékek zárt fogyasztói klubokban való értékesítésével. Kis Gergelyt, az internetgazdaságot kutató GKIeNet ügyvezető igazgatóját kérdeztük a honi internetes kereskedelem elmúlt évéről.