Ennyiből fényezik külföldön Budapestet
Idén 1,9 milliárd, jövőre 3,8 milliárd forintot fordít a kormány Budapest nemzetközi városmarketing-kampányára – az erről szóló kormányhatározat a Magyar Közlöny legfrissebb számában jelent meg.
Idén 1,9 milliárd, jövőre 3,8 milliárd forintot fordít a kormány Budapest nemzetközi városmarketing-kampányára – az erről szóló kormányhatározat a Magyar Közlöny legfrissebb számában jelent meg.
Március elején jelentette be Tarlós István főpolgármester és helyettese, Szalay-Bobrovniczky Alexandra, hogy Budapestnek új arculata lesz, melynek első eleme az új logó és az új szlogen. Az Átlátszó munkatársai kikérték az adatokat a tervezőkkel és a tervek árával kapcsolatban.
Himnuszok, könyvek, bloggerek, fesztiválok – városaink szeretnék saját jó hírüket kelteni. Ám néha az összebarkácsolt városmarketing egészen kínosan sül el.
A főváros a Dunára, mint vezérmotívumra szeretné felfűzni a turisztikailag fontos attrakciókat.
Egyre nagyobb szerephez juthat a városok márkákhoz hasonló kezelése a kelet-közép-európai régióban, mivel „posztkommunista egzotikummal” ma már nem lehet turizmust építeni – mondta Németh Bálint, az AERA Property and Destination ügyvezető igazgatója egy konferencián kedden Budapesten.