Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#városmarketing

Gazdaság MTI

Ennyiből fényezik külföldön Budapestet

Idén 1,9 milliárd, jövőre 3,8 milliárd forintot fordít a kormány Budapest nemzetközi városmarketing-kampányára – az erről szóló kormányhatározat a Magyar Közlöny legfrissebb számában jelent meg.

Kult hvg.hu

Átlátszó: Hárommillió forintba került Budapest új arculata

Március elején jelentette be Tarlós István főpolgármester és helyettese, Szalay-Bobrovniczky Alexandra, hogy Budapestnek új arculata lesz, melynek első eleme az új logó és az új szlogen. Az Átlátszó munkatársai kikérték az adatokat a tervezőkkel és a tervek árával kapcsolatban.

Gazdaság MTI / hvg.hu

Vége a posztkommunista egzotikumnak, városmárkák kellenek

Egyre nagyobb szerephez juthat a városok márkákhoz hasonló kezelése a kelet-közép-európai régióban, mivel „posztkommunista egzotikummal” ma már nem lehet turizmust építeni – mondta Németh Bálint, az AERA Property and Destination ügyvezető igazgatója egy konferencián kedden Budapesten.