Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#világmárkák

Vállalkozás hvg.hu

Teszt: Ön fejből tudja a világmárkák szlogenjeit?

A legkisebb is számít, just do it, have a break, have a KitKat - ismerős? Akkor nem okozhat gondot a Buzzfeeden közzétett konzumteszt sem. A kívzt pindurit mégis nehezíti, hogy a teszt angol nyelvű, és egy-egy Magyarországon kevésbé elterjedt márka jelmondatát is fel kell ismerni.

Vállalkozás hvg.hu

Ilyenek lennének a céglogók, ha igazat mondanának

Világmárkák logóit figurázza ki egy vicces összeállítás úgy, hogy olyan szlogent írtak melléjük, amely a hagyományos reklámszövegektől távol áll, de sokkal inkább kifejezi azt, amit az adott termékről általában gondolunk.

Shake Mester Nándor

Moszkva másolja Budapestet

Budapesthez hasonlóan Moszkva környékén is megjelennek az outlet centerek. Jövő ősszel nyit az első.

Kult László Éva Lilla

Cézár konyak, Fa szappan és Levis: amikor ez jelezte a jólétet

Ki ne hallott volna a Coca-Cola, a Fa szappan vagy a Cézár konyak hatvanas-hetvenes évekbeli sikeréről? A világmárkák fogyasztói társadalomra gyakorolt hatásáról, szerepéről Valuch Tibort, az MTA Politikatudományi Intézetének tudományos tanácsadóját kérdeztük.