Júliustól már csak fáradtságfigyelővel és sávtartóval lehet új típusú autót eladni
A további tervek között szerepel az indításgátló alkoholszonda beépítése is az autókba.
A további tervek között szerepel az indításgátló alkoholszonda beépítése is az autókba.
A radaros fékasszisztens vagy keresztirányú holttérfigyelő hiába van az autóban, sokan nem ismerik vagy nem bíznak benne, hogy használható.
Az amerikai cég önvezető rendszere "mérsékelt szintű" besorolást kapott biztonság szempontjából a legnagyobb európai, személyautó biztonsági teszteket végző szervezettől.
Egy nem reprezentatív felmérés alapján 35 százalékuk szerint felesleges a vészfék-asszisztens, a sávtartó berendezés vagy az adaptív tempomat.
A biztonsági és asszisztens rendszerek pont azért lennének, hogy ha figyelmetlenek vagyunk, jelezzenek. Csakhogy ezek miatt egyre figyelmetlenebbek vagyunk.
Az ellentmondás persze részben csak látszólagos, hiszen éppen az a dolog lényege, hogy az autó sérüljön és ne mi. De mint mindennek, ennek is megvan az optimuma.
Az egyik német magazin hatféle modellt választott ki a különböző szegmensekből, hogy megnézzék mennyire hatékony a valóságban a sokat hangoztatott gyalogosfelismerő rendszer.