MÁV-sorompókat is fognak javítani Mészárosék
Egyedül indult a sorompókarbantartása kiírt MÁV-közbeszerzésen, meg is nyerte Mészáros Lőrinc V-Híd Network Kft.-je.
Egyedül indult a sorompókarbantartása kiírt MÁV-közbeszerzésen, meg is nyerte Mészáros Lőrinc V-Híd Network Kft.-je.
Hiába volt piros a jelzés, valaki áthajtott egy győri vasúti átjárón, és hátrahagyta a bűnjelet.
Mindkét kamionossal szemben büntetőeljárás indul.
A vasúttársaság szerint évente átlagosan 800-900 félsorompó rúdját törik le az autósok.
Nem műszak végi telepítés, és egyéb zavaró tényezők miatt működnek így.
A jelenet Csehországban játszódott le és egyszerűen rossz nézni.
Hajnalban már nem működött a sorompó a pécsi vasúti átjárónál.
Harminc autóból mindössze egy állt meg és hat lassított egy napokban meghibásodott vasúti fény- és félsorompó előtt, mielőtt áthajtott volna a kereszteződésen.
Egy magán vasúttársaság Gyékényesre tartó mozdonya ment át szombaton Zamárdiban azon az átjárón, ahol nyitva volt a sorompó, és a szerelvény érkezésekor már a fényjelzés sem működött – derült ki a MÁV tájékoztatásából. A vasúttársaság szerint a masiniszta tudott arról, hogy nem jó a sorompó, de félreértette annak számát, és az átjáróban a megengedettnél nagyobb sebességgel haladt ár, bár próbált fékezni.
Csak az autósok figyelmén múlt, hogy nem hajtott senki a sínre a nyitott sorompó ellenére. Az érkező motorkocsi dudált ugyan egyet, de nem lassított.
Ilyen, amikor meghibásodik a sorompó, és már elkezdené átengedni a korábban percekig várakozó autósokat és bicikliseket. Pedig a vonat még csak azután jön. A MÁV cikkünk megjelenése után reagált, közölték: a mozdonyvezető tudott a sorompó hibájáról.