Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#termékelhelyezés

Gazdaság MTI

Jobban szeretik a tévénézők a termékelhelyezést, mint a reklámot

A tévénézők 70 százaléka látott már olyan magyar gyártású tévéműsort, amelyben találkozott termékmegjelenítéssel, s a többség ezt szívesebben nézi, mint a reklámot - olvasható az Ipsos a közelmúltban végzett felmérésének összefoglalásában, amelyet hétfőn juttattak el az MTI-nek.

Itthon hvg.hu

Jönnek a kikerülhetetlen tévéreklámok

A médiatörvény januártól engedélyezi a „termékelhelyezést” számos tévéműsorban, így – annak ellenére, hogy a csatornáknak figyelmeztetniük kell a nézőket – ezentúl várhatóan nehezebb lesz elkerülni a hirdetéseket kedvenc műsoraink fogyasztása közben. A csatornáknak új bevételeket hozhat a jogszabály-módosítás, feltéve, ha készül megfelelő műsor vagy lesz olyan celeb, akire márkát lehet építeni – vélik a szakértők.

Itthon MTI

Médiatörvény: egyre több lehet a termékelhelyezés a műsorszámokban

A most készülő médiatörvény lehetőséget ad termékelhelyezésre a műsorszámokban. Kaszó Klára, az RTL Klub jogi igazgatója éppen ezért úgy véli, van esély arra, hogy ne csupán a reklámköltések átrendeződése történjen meg, hanem további források is jöjjenek a piacra az új reklámozási módszer segítségével.