Levélben tisztázta a sofőrjeinek a helyzetet a Főtaxi, mielőtt kiderült, partnerségre lépnek az Uberrel
Minden jó és még jobb lesz – nagyjából ez a lényeg.
Minden jó és még jobb lesz – nagyjából ez a lényeg.
Eddig a Budapest Közúttal osztották meg a feladatokat.
Az észt hátterű Bolttal nem lesz olyan könnyű dolguk a fővárosi taxisoknak, mint a hét éve elzavart Uberrel.
Ahol az önkormányzatoknak nincs hatáskörük a helyi taxizásban, ott akármikor emelkedhetnek a tarifák az árstop kivezetése miatt megugró üzemanyagárak miatt.
A hatósági tarifák után a tagdíj összege is nőtt, illetve nőni fog a fővárosi társaságoknál.
Emelkednek a tarifák, a közgyűlés megszavazta.
A GVH szerint a nem megfelelő szabályozással társadalmi károk alakulhatnak ki.
Nemcsak az interneten van kevés nyoma a szolgáltatásnak, hanem a fővárosiak zöme sem emlékszik ötven év távlatából a mini taxikra. Nem csoda, hiszen csak négy évig robogtak az utakon Zastaváikkal a légikísérős formaruhákba bújtatott sofőrhölgyek.
A hivatásos taxisok szerint jó darabig nem fognak visszatérni a taxishiénák, sok időbe telik ugyanis, mire a vendéglátás, a turizmus és vele a taxisok magukra találnak a járvány után.
A változtatást az Innovációs és Technológiai Minisztérium kezdeményezte az utasok védelme érdekében.