Nagy változás lépett ma életbe a Yettelnél, minden ügyfélt érint, aki akarja
A Yettel ügyfelei mától saját maguk állíthatják össze a a kedvezmények eléréséhez szükséges szolgáltatások körét.
A Yettel ügyfelei mától saját maguk állíthatják össze a a kedvezmények eléréséhez szükséges szolgáltatások körét.
Utolsó nagy szolgáltatóként a Digi is bejelentette, mennyivel emelkednek az árak a vezetékes szolgáltatásainál májustól – hasonlóan a konkurensekhez, ők is az inflációnál némileg alacsonyabb mértékben korrigálják az áraikat.
Esetenként több mint 50 százalékos drágulást tapasztalhatnak a DigiMobil ügyfelei, miután valamennyi csomagjának megemeli az árait a szolgáltató.
A piacvezető Bolt Taxi ellehetetlenítését célzó kísérlet bár hivatalosan a taxik logójáról szólt, ennél sokkal mélyebb problémákra utal, amelynek a vége akár törvénymódosítás is lehet, de az is, hogy tömegesen teszik át külföldre a székhelyüket a magyar taxistársaságok.
Minden 2019 előtt bevezetett díjcsomagot megszüntet a Yettel, és automatikusan áthelyezi az ügyfeleket egy új, aktuális tarifába.
A Telenor a „szolgáltatási díjak értékarányos megőrzése érdekében” február második felétől fenntartja magának a jogot, hogy lényegében bármely ügyfelének díjait inflációarányosan „korrigálja” – írta meg a HWSW. A szolgáltató szerint az ügyfelek nem élhetnek majd jogkövetkezmény nélküli felmondással.
Hat hónapon át kedvezményes tarifákkal segíti új üzleti ügyfelei újraindulását a Telenor Magyarország – azzal a feltétellel, hogy a cég utána másfél évig még a szolgáltatónál marad.
Meghirdették a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) tarifákat.
Megújította otthoni internetes tarifarendszerét a Magyar Telekom. Vannak, akiknek érdemes az új csomagokra cserélniük a régebbit, de olyanok is vannak, akik az új feltételekkel csak drágábban juthatnak az eddig használt sebességű internethez. A szolgáltató a megváltozott felhasználói igényekre hivatkozva frissítette az otthoni és a mobilszolgáltatásokat egyesítő Magenta 1 csomagját is.
Hiába Európa legszigorúbb taxisrendelete a magyar, a hiénákat nem sikerült kiszorítani a piacról. A taxik száma folyamatosan csökken, így a várakozási idő megnőtt. A budapesti taxi azonban a környező országokhoz képest még mindig olcsó.
Sok környezetvédő ezzel érvelt a most megkötött szabadkereskedelmi szerződés ellen. Ugyanez az egyik legfőbb vádpont az USA-val megkötendő szerződéssel szemben.
A hosszú hétvég után startol az év végi gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) kampány. Ezt kell tudni, erre lehet számítani.